Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_rnFb

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Zrobiłam zakupu 27.12.2019 na Lidl on-line.. wyprzedaże... Za zakupy wydałam ponad 279 zl. Z konta pieniądze poszło. Zero odezwu. Brak maili. Wchodzę w zamówienie on-line.. komunikat: że względów technicznych twoje zamówienie może być widoczne z opóźnieniem. Napisałam wiadomość do bok. Dostałam odpowiedź, że moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Ale jeśli je opłaciłam,to mam się odezwać.. no wiecie co.. mam numer zamówienia, Lidl nadwyżkę pieniądzy i sprawę gdzieś . Ze swojej strony wszystko dopełniłam. Towar zamówiłam, opłaciłam, posiadam numer zamówienia. O co chodzi? Po co te durne wyprzedaże i mydlenie oczu? Gdybym dostała informacje, że zamówienie nie zostało zrealizowane to bym złożyła je jeszcze raz, bo zależało mi na kurteczkach dla dzieci. Nie polecam. Mam okazję iść do rzecznika praw konsumenta. Jeśli Lidl nie zrealizuje mojego zamówienia już nigdy więcej nic tam nie kupię. Ani on-line ani w Lidlu stacjonarnym!!!