Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_M4fN

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Inpost wciąż nie poprawia jakości swoich usług.Kiedyś gubili listy z Sądu.Ostatnio za ich pośrednictwem nadano paczkę, która miała dotrzeć 31.12.2019r.Ponieważ tego dnia pracowałam do 16.00, a przecież to sylwester, więc żeby nie utrudniać życia młodemu człowiekowi, bo tacy najczęsciej są kurierami,żeby mógł wcześniej skończyć pracę- przekierowałam ją na adres sąsiada.Niestety paczka mimo potwierdzenia o nadaniu w tym dniu nie dotarła do sąsiada. Zadzwoniłam w tej sprawie do infolinii.Poinformowali mnie że moja paczka dotrze 2.01.20,bo jest sylwester.Przyjęłam to ze zrozumieniem.2.01.20 r. zadzwoniłam na infolinię, że tego dnia jestem w domu i mogę osobiście odebrać paczkę a ponowne przekierowanie było już nieaktywne.Niestety skutek przekierowania był dla mnie niekorzystny,ponieważ już w ich systemie nie widniałam jako odbiorca paczki tylko osoba do kgórej przekierowałam paczkę.Konsultant nie chciał ze mną na temat mojej przesyłki rozmawiać, był przemądrzały i niegrzeczny pouczał mnie, że moje zdenerwowanie i bezsilność wynikająca z braku z jego strony pomocy jest przejawem braku mojej kultury.Nie wiem po co tam pracuje bo wyraźnie nie lubi swojej pracy.Nie mogłam skontaktować się z kurierem,bo ten nieżyczliwy młody człowiek z infolinii nie chciał mi w tym pomóc.Nie mogłam też przez chat -co mi radził nadawca przesyłki- bo nie mam FB.Zawsze mam złe doświadczenia z InPostem.Nie miałam możliwości wybrania innej firmy kurierskiej.Więcej nie skorzystam z lidl online,bo to ich sklep wyłącznie korzysta i inpostu który ma aspiracje a od lat nie jest im w stanie sprostać.