Opinia użytkownika: Klient_iQ0C
Dotycząca firmy: Maxi ZOO
Treść opinii: Zamówienie złożyłam 04.12.2019 w tym samym dniu zrobiłam przelew który dotarł na konto MaxiZoo 5.12.2019, w opinie poprosiłam o zapakowanie w dwóch pudłach ponieważ paczka przekraczała 20kg. 30.12.2019 DHL poinformował mnie że paczka zostaje doręczona. Zadzwoniłam na infolinie DHL zapytałam co sie dzieje z moją paczką, zostałam poinformowana że paczkę dostali dopiero 27.12.2019 i została spakowana w jeden karton ( ponad 20 kg) Pani na infolinii MaxiZoo nie potrafiła mi powiedzieć czy paczka została spakowana w dwóch kartonach, na żadne pytanie nie potrafiła odpowiedzieć. Poinformowałam że paczki nie chce i żądam zwrotu pieniędzy. Z poniższych opinii widzę że chyba pieniędzy nie zwrócą. Radze nie zamawiać internetowo żadnych rzeczy w tym sklepie ludzie są tam nie odpowiedzialni