Opinia użytkownika: Klient_7GHL
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Brak sprzężenia informacyjnego między konsultantami , brak decyzyjności i umiejętności rozwiązania prostego problemu przez BOK( pozyskanie nowego abonenta w tym samym punkcie), nie ma osoby władnej , do której można by było się zwrócić , gdyż konsultanci opierają się tylko na wyuczonych formułkach , które nie wybiegają poza schemat rozwiązywania tylko standartowych problemów, czytanie maili ( wysłanych kilka z tym samym tematem , z tego samego maila)), bez zaangażowania i bałagan w dokumentach( wysłane upoważnienie - info zwrotne, że zostało zaewidencjonowane , po czym odp. na kolejny mail ,że jestem osobą nieupoważnioną )- totalny chaos. Cud ,że Vectra funkcjonuje, przy tak złej jakości obsługi klienta i jeszcze szczyci się nagrodą- Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2017- nasuwa się pytanie , za co ta nagroda?Cała korespondencja mailowa do wglądu.