Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qLpe

Dotycząca firmy: Maxi ZOO

Treść opinii: Zamówienie złożyłam 06.12.2019r. Wpłatę za towar firma otrzymała 07.12.2019r a mimo to w moim panelu klienta ciągle widniała informacja, że zamówienie oczekuje na opłacenie. Gdy do 16.12.2019r nadal nie było realizacji mojego zamówienia zaczęłam monitować pisemnie i telefonicznie. Niestety pracownik nie potrafił określić dokladnie terminu dostawy. Pomyślałam więc, że firma ta nie jest wiarygodna i wystosowałam pismo z żądaniem zwrotu pieniędzy, informując jednocześnie o mojej rezygnacji ze złożonego zamówienia. Nie otrzymałam ani pieniędzy ani odpowiedzi. Potem otrzymałam z dhl informację o przesyłce, której po numerze nie byłam w stanie sprawdzić, ponieważ fizycznie dhl nie otrzymał paczki do wysłania a jedynie zlecenie od firmy maxi zoo. W końcu napisałam do tej firmy, że powiadomię nie tylko prokuraturę ale i urząd skarbowy. Nadal brak odpowiedzi. Dopiero pod koniec grudnia otrzymałam informację od maxi zoo o wysłaniu do mnie towaru. Towar dostałam 31.12.2019r