Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: CityFit

Treść opinii: Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Przy kontakcie z biurem obsługi klienta, odpowiadały mi 3 różne osoby i dostałam 3 kompletnie różne odpowiedzi. Chciałam kupić karnet na prezent, więc zapytałam, czy jest taka możliwość.Konsultant - poinformował mnie, że na prezent nie można kupić, jedyną opcją jest założenie konta w czyimś imieniu i podczepienie mojej karty płatności. W związku z tą odpowiedzią tak właśnie zrobiłam. Na moje pytanie czy będzie można na założonym koncie zmienić email i telefon, konsultantka odpowiedziała, że tak, będzie można te dane zmienić. Po założeniu konta zaczęły się problemu. Gdy poprosiłam o zmianę nr telefonu na telefon osoby, którą miałam zamiar obdarować, druga konsultantka odpowiedziała mi, że trzeba było kupić voucher prezentowy (konsultant poinformował w 1 mailu, że nie ma takiej opcji).  Oraz, że z uwagi na Rodo takich danych jak telefon nie mogę zmienić. Mimo, że pisałam z maila, który był na koncie podany i mimo całej naszej historii rozmowy i wiedzy, że karnet był kupiony w prezencie. Konsultant poinformował mnie, z kolei że zmiana telefonu nie jest możliwa bo system na to nie pozwala.  Nr telefonu nie został w końcu zmieniony. Nie bardzo to rozumiem, ponieważ jeśli osoba zmienia nr telefonu to nie może go na koncie zmienić ?Dostałam informację, że jedynie menager danego klubu może zmienić telefon. Ale osoba jeszcze nie została obdarowana i nie może pójsć do menagera aby tej zmiany dokonać. A wręczając prezent chciałam, aby wszystkie dane były aktualne. Poza tym, nie od tego jest konto online, aby nie można było na nim zmienić podstawowej informacji jak nr telefonu. Ja rozumiem imie, nazwisko i pesel....tego zmienić nie można bo nie można zmienić właściciela karnetu. Ale telefon jesli ktos zmienia na inny, wówczas nie może tego sam zmienić na swoim koncie ? Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe jak tak niekompetentne osoby, które udzielają 3 różnych odpowiedzi mogą pracować w obsłudze klienta. (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)