Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Zamówienie z Neonetu wraz z montażem, w poniedziałek dostawa, ale Panowie stwierdzili, że nie mają sprzętu i nie zainstalują. We wtorek informacja, że w czwartek kierowca skontaktuje się godzinę przed przyjazdem, ale nie podano numeru kontaktowego. Dostawa miała mieć miejsce w godzinach 16-20. O 18 na wszelki wypadek zadzwoniłam na infolinię w celu upewnienia się, że dostawa się odbędzie. Uzyskałam informację, że 4 minuty temu kierowca wprowadził do systemu informację o tym, że mnie w domu nie było. W domu, w którym siedzę i czekam na niego patrząc na telefon czy zadzwoni. Co więcej na infolinii nie chcieli skontaktować się z kierowcą, który rzekomo był 5 min temu u mnie i go zawrócić żeby mógł zamontować kuchenkę. Brak szacunku do klienta i jego czasu. A muzyczka na infolinii (której numer próbują chyba specjalnie ukryć na swojej stronie) jest jeszcze gorsza niż ich poziom usług, co jest tragiczne zważywszy, że ze względu na żałosny poziom trzeba tam często dzwonić, a obsługa nie spieszy się z odbieraniem.