Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Bzd3

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: dwa dni pisania e-maili i telefonów na infolinię i rozmów z ludźmi nie kompetentnymi, którzy podawali mi zły numer paczki i znowu dzwonienie do DPD i z powrotem do was na infolinię i pan dalej usilnie wciskał mi ten sam zły numer paczki!!!! z waszej winy musiałam jechać 50 kilometrów do magazynu DPD żeby odebrać swoją paczkę!!!! przesyłka była niby za darmo???!! nie za darmo!!! za paliwo zapłaciłam 40 zł!!! (treść usunięta)!!! towar uszkodzony( skrzynka drewniana uszczerbiona na każdym rogu) i taki mam dać prezent dziecku??!! zero informacji z waszej strony!!! nie odpisujecie na wiadomości...wszystkim będę odradzać zakupy w waszym pseudo sklepie internetowym. kupiłam towar u was bo pomyślałam że poważna Marka i obsługa będzie poważna....a tu psikus!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)