Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Udało mi się dziś zrobić naprawdę szybkie zakupy w sklepie Kaufland. To chyba zasługa handlowej niedzieli, która była wczoraj, w związku z czym w poniedziałek mniej klientów przyszło do sklepu. Byłam tutaj w piątek, bo chciałam kupić kawę z gazetki promocyjnej, ale nie było nawet śladu na półce po tej kawie. Nie zdziwiło mnie to, bo cena była sporo niższa niż poza promocją. Dzisiaj okazało się, że kawa jest dostępna i to w dużej ilości! Moja radość była też duża i kupiłam 2 sztuki tej kawy. Na sali sprzedaży nie było wielu klientów, dzięki temu poruszanie sie z wózkiem zakupowym było łatwe. Z zakupami podeszłam do kas. Były otwarte 4 stanowiska, wybrałam więc kasę z najmniejsza kolejką i zostałam tu szybko i sprawnie obsłużona. Moja rada w jaki sposób sklep może zwiększyć satysfakcję klientów to zapewnienie dużej ilości i dostępności produktów z gazetki promocyjnej (np. kawa), żeby klienci w drugim dniu obowiązywania oferty (piątek) mogli kupić ten produkt, a nie musieli przychodzić do sklepu ponownie pod koniec oferty.