Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_NLM4

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Robiłam dzisiaj zakupy w tym sklepie, po zapłaceniu w kasie przśledziłam paragon bo wydawał mi się za duży. Okazało się, że na schab, którego cena z kartą Biedronka wynosiła 11.99 za kilogram nie naliczył się rabat. Poprosiłam o wyjaśnienie w kasie i tu moje zaskoczenie!! Pani kierownik uznała, że zapewne zakupiłam już określoną ilość kilogramów, albo ktoś z mojej rodziny, dlatego rabat się nie naliczył, a jeśli na jej kartę rabat się naliczy to zapewne tak było, że limit został wykorzystany. Po sprawdzeniu karty Pani kierownik faktycznie rabat się naliczył, ale i po ponownym sprawdzeniu mojej karty wszedł rabat. Pani w kasie również mówiła, że rabat powinien wejść bo innym klientom wchodził. Jestem oburzona podejściem tych pań, bo to nie klient jest winny takiej sytuacji i powinien zostać miło obsłużony, a nie z góry posądzony o oszustwo!! Żenada bo to nie kwestia różnicy w cenie, a zasady, że wszystko powinno zgadzać z komunikacją w sklepie,a jeśli jest jakiś błąd to klient ma prawo oczekiwać sprawdzenia zgodności ceny w kasie z tą na półce!!