Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Parę dni temu zamówiłam piżamkę dla dziecka. Zamiast mojego zakupu otrzymałam produkty o wartości 240 EURO, które złożyła jakąś kobieta w Niemczech prawdopodobnie przez aplikację skierowaną do klienta w Niemczech! Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta i dowiedziałam się, że mam zamówić kuriera który odbierze paczkę lub iść z tą paczka do punktu DHL. Chciałam oddać paczkę w sklepie H&M, gdyż byłam akurat w pobliżu, a jutro wyjeżdżam za granicę na parę miesięcy i nie mam czasu na poprawianie błędu po innych, ale niestety nie było takiej możliwości. Nikt nie powiedział mi tego wprost, ale wydedukowałam, że jeśli nie zwrócę tego zamówienia na czas to osoba, której rzeczy otrzymałam nie dostanie zwrotu pieniędzy! I to samo ja jeśli nie zwróci ona zamówionej przeze mnie rzeczy... Osoby z biura obsługi klienta mało pomocne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam, a jestem ich stalym klientem. Upłynie bardzo dużo czasu zanim coś tam kupię!