Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupowałem ekspres do kawy, jak się okazało płacenie online to dla firmy zbyt wielki problem. Na początku towar miał być, wysłany i dotrzeć następnego dnia. Szybko się jednak okazało, że produkt wysłany nie będzie. Miesiąc od codziennego zgłaszania reklamacji, na infolinii gdzie pracownicy stanowią MUR dla klientów sklepu, dowiedziałem się, że problemem jest zafakturowanie płatności. Gdzie moje pieniądze przelane zostały przelewem błyskawicznym. Po ponad miesiącu postanowiłem zrezygnować z produktu, żądając zwrotu pieniędzy. Na szczęście to udało osiągnąć się po dwóch tygodniach o anulowania zamówienia. Samo anulowanie zamówienia, dzięki nieudolności i spychologii pracowników infolinii trwało prawie dwa tygodnie. Niestety poza infolinią nie można dodzwonić się w inne miejsca oraz poruszyć problemu. Jedyną metodą jest dzwonienie dzień w dzień i wymuszaniu na pracownikach jakiegokolwiek ruchu. Polecam spisywać ich dane osobowe, choć najczęściej nie wpływa to w żaden sposób na ich jakoś pracy. Obecnie otrzymałem 40-łotowy kupon rabatowy na realizacje w sklepie internetowym, lecz widzę, że wykorzystanie takiego kuponu przyczynia się do nieudolności w realizacji zamówienia przez sklep. Z całego serca nie polecam dla ludzi nie odpornych psychicznie, ten sklep to kpina i niedostosowanie do panujących warunków.