Opinia użytkownika: Klient_CziZ
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zakupiłam towar w sklepie internetowym lidla, zachęcona ich oferta stacjonarną i ogólnie opinie miałam o firmie bardzo dobrą. 30 listopada wpłaciłam ponad 149 zł przelewem internetowym 24. Zamówienie pojawiło się na moim profilu klienta z adnotacją, że wysyłka towaru nastąpi najpóźniej 9.12.2019. Sprawdzałam codziennie nic sie nie zmieniało. Dziś weszłam i co jest? Transakcja anulowana i kwota 0,00. Czy mam rozumieć, że zostałam przez tą firmę okradziona? Jeśli anulowali moją płatność to powinnam mieć chyba -149 złotych a nie 0.00? Żadnej możliwości konfrontacji, infolinia wiecznie zapchana, żadnych innych numerów telefonu dla klienta. Ja nie jestem rozczarowana, ja jestem maksymalnie wkurzona, bo takiego potraktowania to mogę sie spodziewać po anonimowym osobniku na olx, a nie po niby poważnej firmie!!! Żenada i skandal!! Jeśli się to nie rozwiąże szybko, to wybieram się do rzecznika praw konsumenta i do sklepów stacjonarnych do kierownictwa złożyć skargi. W życiu nie spotkałam się z takim potraktowaniem klienta i z tego co czytam komentarze, nie jestem odosobniona.