Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pandora
Treść opinii: Ostatnio postanowiłam zgłosić swoją biżuterię ponieważ każdy klient ma do tego prawo zgłosiłam swój pierścionek Jednakże z przykrością dostałam informacje bo nie został zaakceptowany do naprawy mój pierścionek uważam ze był wadliwy kupiłam go w zeszłym roku na święta nosiłam go 3 miesiące wypadła mi cyrkonia po kołku miesiącach mi się wygiął Zgłosiłam to a informacje zwrotna buła taka ze sama go obciążyłam a nie nosiłam go praktycznie moja praca mi na to nie pomaga uznali to za moja winę !!! Nie spotkałam się z żadna marka która tak by potraktowała klienta nie dając nawet drugiego bo poprosiłam o wymianę towaru na nowy ale za to obarczają wina klientów no nie firma tylko żałosne jak traktują nie ukrywam ze biżuterię maja drogie ale żeby takie coś ze nie przyjąć zwrotu na swój wadliwy modę porażka