Opinia użytkownika: Klient_NilY
Dotycząca firmy: Calzado
Treść opinii: Zamówiłam buty w promocji 3 za 2. Poprosilam o realizację do konkretnego dnia gdyż chcialam odebrac je bedac w kraju. Zgodnie z informacja na stronie mialam sporo dni w zapasie. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, ale uznałam, ze wszystko jest w porzadku. Ku mojemu rozczarowaniu buty nie dotarły ( 8 dni roboczych od zamowienia). Gdy wyslalam wiadomość ze zadam zwrotu pieniedzy zadzwoniono do mnie z informacja, ze buty sa gotowe do wysylki. Spytalam czy mozna wyslac za granicę. Polecono mi dopłacić 60 zl. Kwote uiscilam i po 10 kolwjnych dniach znowu cisza i zero wiadomosci co do wysylki. Zazadalam zwrotu i znow wiadomosc, ze buty sa gotowe do wysłania... Zostalam przy decyzji o zwrocie pieniedzy ... no i nie mam ani butow ani ok 600 zlotych. Ostrzegam, szkoda kasy i nerwów!!! Ode mnie zero gwiazdek.