Opinia użytkownika: Klient_AgnY
Dotycząca firmy: Cortland
Treść opinii: Zakupów dokonywałem akurat w black Friday. Mimo dużej ilości klientów obsługa odbywała się sprawnie. Fakt, że towar był wcześniej zarezerwowany na pewno usprawnił całość procesu, nie mniej jednak, co oczywiste najwięcej czasu zajęły formalności związane z zakupem na raty. Procedury z tym związane odbywają się w kasie, nie osobnym punkcie ratalnym. Sprzedawca nie próbował dołączyć do umowy zbędnych dodatkowych usług, typu ubezpieczenie itp. Nie informował jednak zbyt obszernie o wszystkich procedurach i umowie, musiałem dopytywać o formalności i koszty. Mimo tego całość oceniam pozytywnie, proces był szybki, sprawny i mimo wszystko przejrzysty. Jako dodatkowy plus sprzedawca był miły i czekając na decyzję kredytową porozmawialiśmy na codzienne tematy. Na przyszłość myślę jednak, że lepszym rozwiązanie byłoby osobne stanowisko do obsługi ratalnej, ponieważ utworzyła się dosyć spora kolejka do kasy i osoby, które chcą dokonać szybkich zakupów za gotówkę są zmuszone czekać, jeżeli przed nimi ktoś kupuje na raty.