Opinia użytkownika: Klient_Yh9n
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Nie było jeszcze sytuacji w której paczka dpd została mi dostarczona bez problemów. Próba jakiejkolwiek modyfikacji np adresu - zmieniam adres dostaję informację że został zmieniony z sukcesem. Następnego dnia nic zero informacji smsa maila, telefonu kuriera. Patrzę na status w śledzeniu - błędny adres niedoręczono. Po kontacie z niemiłym pracownikiem infolinii na której najpierw pzez 10 min musiałam wysłuchać bezsensownych komunikatów okazuje się że przekierowanie paczki między punktami w tym samym miescie wiąze sie z dodatkowymi kosztami (o czym oczywiscie nie zostałam poinformowana podczas przekierowania). I czekają na odpowiedź nadawcy... Kończy się tym że sama jadę sobie do magazynu po paczkę prze całe miasto. Wprowadzacie klienta w błąd nie udzielacie żadnych informacji.