Opinia użytkownika: Klient_vNUm
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Poziom obslugi tego sklepu jest najgorszy z jakim sie od lat spotkalam.zamowilam online kubek lego dla syna na mikolajki.przyszedl do sklepu.odebrany...tyle ze nie ten kolor.wiec mail, pomylony kolor itd....no i odpowiedz : prosimy od zdjecia metki.no to poszly z kazdej strony i co?czekam.kubek w opisem niebieski jest jak nic czarny ale wg panienek widocznie nie istotne ze sie pomylili....co za roznica jaki kolor....i kolejny mail prosimy odeslac w celu rozpatrzenia reklamacji.rece mi opadly...mikolajki tuz tuz a oni kaza czekac i beda deliberowac nad tym czy otrzymany kubek jest czarny czy moze ja jestem slepa i jednak skoro nakleil ktos naklejke ze niebieski to zaczna wmawiac ze jestem daltonistka??nie mam pojecia kto tam pracuje ale myslenia to nie potrafia wlaczyc...kazdy inny(normalny) sklep napisze prosze o podejscie do puntku obioru-wymienimy.KAZDY!!!!!ale nie...najglupszy poziom obslugi klienta z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia.tysiac idiotycznych procedur ktore skutkuka tylko tym ze czlowiek omija szerokim lukiem, konto online zamyka i zdecydowanie nikomu nie poleca wrecz odradza!!!!