Opinia użytkownika: Klient_DsaC
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: zamówienie złożone w sklepie internetowym 25.11.2019 , była próba doręczenia zamówienia niestety nie mogłem być na miejscu ponieważ pracowałem, szybki telefon do kuriera z zapytaniem jak możemy sprawę rozwiązać . Kurier grzecznie odpowiedział iż mogę paczkę przekierować na jakiś sklep żabki gdzieś blisko mnie i sobie odebrać w dogodnym dla siebie terminie, stwierdziłem fajna obcja i w nocy po 14 h pracy bez problemu przekierowałem sobie paczkę za pomocą strony internetowej DHL,dziś mamy 3.12.2019 troszkę już czekam więc zadzwoniłem do firmy H&M PODAJĘ NUMER PRZESYŁKI 19132997495 PANU PO DRUGIEJ STRONIE SŁUCHAWKI, Pan grzecznie mnie informuje ż paczka jest w punkcie odbioru który wskazałem przy przekierowaniu i zdiwionym tonem pyta czy wiadomość o odbiorze nie przyszła drogą meilową i nie leży przypadkiem w spamie - odpowiadam że nie ,sprawdziłem dokładnie , urwalem się z pracy i idę do punktu , podaję miłej Pani imię i nazwisko , ta przetrzepała wszystko łącznie z zapleczem i wraca mówiąc mi że nie ma . Dzwonie ponownie do H&M ODBIERA Pan , ja tłumaczę co i jak podaję numer przesyłki a Pan twierdzi że to dziwne że DHL pozwolił na przekierowanie paczki skoro była za pobraniem i stwierdził że to wina kuriera i że może mi podać numer telefonu do DHL . Powiedzialem Panu że nie dziękuj ale już szkoda mi na to czasu (TYPOWA SPYCHOLOGIA TO NIE MY JESTEŚMY WINNI TYLKO ONI , AŻEBY KLIENTA MIEĆ ZGLLOWY PODAJE SIĘ JEMU NUMER TELEFONU DO FIRMY KURIERSKIEJ I NIECH SOBIE RADZI A CO TAM , STWIERDZENIE Z UST TEGO PANA cytuję to dobrze że Pan za to nie zapłacił rozbawiło mnie do łez . Strata czasu mojęgo plus strata czasu osoby którą poprosiłem aby wskoczyła za mnie na parę godzin do pracy przechadzka w deszczu i zawracanie gitary Pani ekspedjentce z żabi na Dywizjonów gdzie miała jerszcze klientów do obsłużenia . NIE STANOWCZE NIE I ZAMAWIAJCIE WSZĘDZIE ALE NIE TU