Opinia użytkownika: Klient_olVX
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: W sierpniu kupiłem samochód Nissan Qashqai Connecta z 2018. roku, z przebiegiem 32 tys. km. Samochód jest sprawny i w dobrym stanie, mogę nim jeździć, ale gwarancja na 3 lata nie obejmowała poniższych braków: - brak pierwszego przeglądu gwarancyjnego (wykonany został przeze mnie osobno), - sprawność akumulatora kwalifikowany elektryk samochodowy obliczył na 64 % mocy; uznał ponadto, że akumulator był starszy niż należałoby (nowy akumulator zakupiony został przeze mnie osobno), - brak był karty nawigacji (zakupiona została przeze mnie osobno), - brak był wspornika maski (zakupiony został przeze mnie osobno), - brak był dywaników gumowych. Przy zakupie i odbiorze samochodu nie zwróciłem na to uwagi, jak głupi zaufałem. Kupując ten samochód za prawie 90 tys., spodziewałem się dopilnowania tego przez sprzedawcę. JAK MOŻNA BYŁO DO TEGO DOPUŚCIĆ?!!! Obsługujący mnie pracownicy byli bardzo uprzejmi, ale równocześnie niecierpliwi (napomykali o braku czasu). AAA Auto uznałem za poważnego pośrednika, dlatego tam kupiłem samochód. TERAZ NIE POLECAM. /Maciej Jan/