Opinia użytkownika: Klient_xiAQ
Dotycząca firmy: Apteka Słoneczna
Treść opinii: Zamówiłam kilka produktów przez internet, płatności dokonałam niezwłocznie po zakupie. Po ponad tygodniu wysłałam zapytanie kiedy mogę się spodziewać mojego zamówienia, odpowiedzi nie otrzymałam. Po kolejnych 3 dniach ponowiłam pytanie, otrzymałam suchą informację, że zamówienie jest kompletowane (zaledwie 5 rzeczy). Wysłałam kolejnego maila, że na stronie apteki jest informacja mówiąca o wysyłce towaru w ciągu 3 dni, ja czekam już 10 i nadal nie wiem, czy towar został już wysłany, czy nie..... Dostałam kolejnego "suchego" maila z informacją, że towar jest kompletowany, ponieważ z przyczyn nie zależnych od apteki towaru nie mieli na stanie..... Niestety odpowiedzi na zadane pytania nie otrzymałam. Gdybym wiedziała, że będzie to trwało tyle czasu zapewne nie skorzystałabym z oferty apteki. Był to pierwszy i zapewniam, że ostatni zakup w tej aptece. Osoby tam pracujące powinny się nauczyć kontaktu z ludźmi, bo to dzięki klientom takie apteki mają racje bytu. Konkurencja jest duża i zapewne takie lekceważące traktowanie klienta nie przyciągnie ich więcej, a internet to księga w której takie opinie jak moja nie giną.....