Opinia użytkownika: Klient_hfWx
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Udaliśmy się dziś na pocztę po odbiór przesyłki poleconej. Godzina tuż po 15-tej, ludzie wyszli z pracy i śpieszą się aby pozałatwiać swoje sprawy i wrócić do domu. Tymczasem na Poczcie Polskiej czas się zatrzymał a nawet cofnął, do PRL-u. Cztery stanowiska (plus jedno do obsługi ubezpieczeń, kont itp), wszystkie obsadzone ale dostępne dla klientów tylko jedno. Napis nad stanowiskiem "Obsługa Finansowa" lub coś w tym stylu ale petentka nie mogła zapłacić w nim za usługi kartą - kpina! Tworząca się szybko kolejka absolutnie nie dała paniom w okienkach do myślenia. Szczyt lekceważenia klientów! W godzinach największego ruchu udostępnia się jedno okienko i drażni oczekujących obsadzaniem pozostałych trzech przez pracowników, którzy nie będą obsługiwać klientów! Gratuluję Poczcie Polskiej strategii na rynku usług finansowo-pocztowych, na którym konkurencja jest ogromna! Już niedługo do Waszych placówek będzie się przychodzić tylko po gazetkę, herbatkę lub portfelik, których macie akurat pod dostatkiem!