Opinia użytkownika: Klient_MrWm
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Wchodząc do supermarketu od razu w oczy rzucił mi się bałagan wśród koszyków oraz brudna podłoga. Coś było na niej rozlane i obsługa nie śpieszyła się z posprzątaniem tego. Produkty były poustawiane przyzwoicie. Nidzie nie leżało coś, co powinno być gdzieś indziej. Asortyment był poukładany, ceny zgadzały się z produktem, etykiety były równe i dobrze przyklejone. Produkty, które klienci wkładali z półki do koszyków i wózków bardzo sprawnie zostawały uzupełniane lub przysuwane do brzegu. Przy stanowisku z mięsem nikogo nie było i musiałem czekać koło 2 minut nim pracownik mnie zauważył i obsłużył. Lecz gdy przyszła, zrobiła to szybko, sprawnie i sympatycznie życząc mi miłego dnia. Stojąc w kolejce przy kasie zauważyłem, że kasjerka nikogo nie wita tylko przechodzi od razu do skanowania produktów. Bez żadnego uśmiechu oraz zainteresowania była pochłonięta swoją pracą. Obsługując mnie też nie usłyszałem "dzień dobry", nie została mi zaproponowana promocja z wystawionych na kasie produktów. Nie dostałem także paragonu. Wizytę oceniam na średnią. Część obsługi była miła i sympatyczna ale kasjerka nie. Poza brudną podłogą, w sklepie panowała czystość i porządek. Negatywne doświadczenia wynoszę przez kasjerkę ale wizualnie sklep trzymał poziom.