Opinia użytkownika: Klient_WqRs
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Rzadko kiedy kupujowalam cos w Monnari ale od tej pory nawet nie zagladne na ich strone internetowa czy tez do sklepu stacjonarnego. Zamowilam botki online, jeden but przyszedl tak zle wykonany ze nie pozostalo mi nic innego jak je zwrocic, but prawy znacznie roznil sie od lewego. Oczywiscie nie ma opcji oddania w sklepie, trzeba odsylac do Monnari lub odniesc paczke do sklepu i oni odesla ja za Ciebie. Tak tez zrobilam 29.10.19, zglosilam zwrot na stronie i odnioslam paczke do sklepu, dostalam potwierdzenie na papierze od ekspedientki ze odebrali towar z data i pieczatka zeby bylo smieszniej. Po 14 dniach od czasu odniesienia zadzwonilam na ich infolinie i zapytalam co stalo sie z moim zwrotek bo od chwili odniesienia nie dostalam zadnego emaila, nawet nie wspomne o pieniadzach ktore rowniez nie zostaly mi zwrocone. Jak dla mnie, skoro zyjemy w XXI wieku i wiekszosc sklepow jest w stanie w ciagu zaledwie kilku dni przetworzyc zwrot to nie jest dla mnie zrozumiale w czym problem ma Monnari. Pani na infolini poinformowala mnie 12.11.19, ze moj zwrot w tym sklepie stacjonarnym do ktorego go odnioslam zostal zgloszony dopiero 05.11.19, czyli Panie ekspedientki przez tydzien nie zrobily nic. Dnia 13.11.19 juz po moim telefonie dostalam maila z faktura korygujaca i informacja, ze zwrot pojawi sie na moim koncie do 2 dni roboczych, ale tak sie oczywiscie nie stalo. Dnia 19.11.19 ponownie zadzwonilam na infolinie i Pani powiedziala ze jest jakis problem techniczny, dlatego nie przetworzyli mojego zwrotu, poniewaz nie sa wstanie w pelni oddtworzyc detali mojego konta bankowego. No smiech na sali, bo gdybym ja nie zadzwonila po raz kolejny to nikt ze strony Monnari by sie tym nawet nie zainteresowal. W koncu dnia 20.11.19 otrzymalam zwrot, po 3 tygodniach od jego zgloszenia i po wielorazowym upominaniu sie o niego. To jest nie do pomyslenia... Monnari i w szybkosci obslugi i w jej jakosci zostalo w sredniowieczu. Zdecydowanie nie polecam...