Opinia użytkownika: Klient_t7bl
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Witam, dziś chciałabym opowiedzieć o moich dwóch rozmowach z infolinią lidla. Robiłam u nich zakupy on-line. Niestety jeden z produktow dotarł do mnie uszkodzony. Podejrzewam, że nastąpiło to w czasie transportu. Zadzwoniłam na infolinie, aby dowiedzieć się co z tym zrobić. Pani poinformowała mnie szczegółowo o dalszych krokach, a także zaoferowała bon do wykorzystania przy następnych zakupach. Zadowolona podziękowałam i oczywiście niedługo wykorzystałam kupon. I tu miało miejsce drugie zdarzenie, gdyż jeden z zamowionych produktów wcale do mnie nie dotarł, na fakturze wszystko było ok, dostalam zwrot za to co nie doszło. Rozczarowanie pozostało, więc znowu zadzwoniłam na infolinię aby wyjaśnić sytuację z danym produktem, bo on line byl cały czas dostępny. Tym razem Pan zobowiązał się zweryfikować stany magazynowe, a dla mojego zadośćuczynienia otrzymalam bon trzykrotnie wyższy niż ten pierwszy. Ogólnie było warto!