Opinia użytkownika: Klient_aH45
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Na stronie DPD Polska po zgłoszeniu zmiany adresu dostawy informacja do kuriera nie została dostarczona- konieczny był kontakt z infolinią wsparcia klienta. Na infolinii czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był krótszy niż 1 minuta co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło. Niestety w mojej ocenie konsultant nie wykazał zainteresowania moją sprawą ani wsparcia. 3-krotnie podczas rozmowy musiałam prosić o sprawdzenie możliwości przekierowania paczki do innego miasta- ostatecznie pomimo takiej możliwości według regulaminu paczka nie została przekierowana. Konsultant nie zaproponował żadnego innego rozwiązania. Poprosiłam zatem o dostarczenie paczki w innym terminie (co okazało się możliwe). Konsultant miał wskazać termin dostarczenia paczki na 25.11.2019 niestety nie zostało to zrobione a w konsekwencji paczka została przekazana 20.11.2019 pod adres i pozostawiona nieznanej osobie i w konsekwencji zaginiona. Całość usług firmy DPD oceniam bardzo nisko za równo z pryzmatu rozmowy z infolinią gdzie konsultant był niemiły, nie był wstanie mi pomóc pomimo posiadania odpowiednich narzędzi oraz z uwagi na kuriera, który pozostawił paczkę osobie nieupoważnionej, nie odpisał ma wiadomość sms oraz nie odbierał moich telefonów.