Opinia użytkownika: Klient_Rh9b
Dotycząca firmy: ALAB Laboratoria
Treść opinii: Po 16 dniach od zgłoszenia reklamacji otrzymałem informację: "Witam serdecznie, na skutek awarii systemu badanie nie zostało wykonane. Proszę udać się do Punktu Pobrań na ponowne pobranie lub podać numeru konta bankowego, na który zwrócimy Panu pieniądze w kwocie 49zł na adres cs@alab.com.pl z powołaniem się na numer reklamacji." 16 dni zajęło im stwierdzenie, że mieli awarie systemu? Kto w to uwierzy? Po drugie za badanie pobrano 54zł, a proponują mi zwrot 49zł, bo przecież 5 zł było za pobranie krwi, a to przecież zrobiono. Bezzczelność w najwyższym stopniu. Ani przepraszam, ani jakiejś formy zadość uczynienia. Pobieranie krwi to jednak nie to samo co siusianie. Łaskawie powtórzą badanie!!!