Opinia użytkownika: Klient_kidq
Dotycząca firmy: Drogerie Natura
Treść opinii: Dzień dobry, chciałam dziś kupić dezodoranty spay " str 8" korzystając z promocji 2+1 . Niestety wyjmując 3 sztukę niechcacy (ciasno poukładany towar) strąciłam stojący obok kosmetyk w szklanej butelce. Przeprosiłam za spowodowany bałagan, taka sytuacja mogła spotkać każdego. Zostałam poinformowana, że muszę zapłacić bo taka jest polityka firmy. Zostałam pouczona , że powinnam uważać i przytrzymać drugą ręką. Nie został spisany żaden protokół zniszczenia, doliczono mi towar do paragonu. Co w sytuacji, gdy klient po takim zdarzeniu po prostu wyjdzie? W tym samym sklepie przez wiele miesięcy nie działał program lojalnościowy i będąc stałą klientką nie mogłam kupić kosmetyków w cenie dla klientów z kartą natura. Personel nie miał z tą sytuacją żadnego problemu. Z poważaniem Elżbieta Karaś