Opinia użytkownika: Emilia_23
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Jest to jeden ze sklepów, w których nie lubię robić zakupów. Głównie przez ciągłe kolejki przy kasach, a właściwie przy kasie bo zazwyczaj otwarta jest tylko jedna. Ponadto kasjerzy nie są zbyt uprzejmi dla klientów. Kiedyś jedna z klientek (osoba starsza, która wyraźnie miała problem z poruszaniem się) poprosiła kasjerkę o sprawdzenie ceny pasty do zębów, na co kasjerka odpowiedziała, że na sklepie znajdują się dwa czytniki cen "proszę sobie sprawdzić". Klientka jeszcze przez chwilę próbowała prosić kasjerkę, jednak po jej definitywnym pytaniu: "to co, kupuje Pani?", zrezygnowana powiedziała "Tak, poproszę". Kiedy kasjerka podała cenę do zapłaty, ucieszona klientka powiedziała "O tak, to ta w promocji", po czym zapłaciła. Dodam tylko, że klientka miała tę jedną rzecz. Oczywiście, jak zawsze, przy kasie była długa kolejka, więc wszyscy oglądali tę scenę rodem z PRL i tylko jeden klient grzecznie przypomniał Pani kasjerce o empatii. Na sklepie w przejściach między półkami zawsze stoją jakieś palety z towarem do rozpakowania, co często utrudnia klientom poruszanie się. Plusem tego sklepu są bardzo kompetentni i uprzejmi pracownicy działu mięso/wędliny oraz Pani kierowniczka, która zawsze życzliwie wyjaśnia wszelkie nieporozumienia i robi to ze stoickim spokojem - byłam świadkiem kilku.