Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Polo Market jest w moim miasteczku i bardzo dba o to, aby klient był usatysfakcjonowany i nie omieszkał przybyć na zakupy. niemal każdego dnia rano dostaję sms z aktualnymi ofertami w promocji, ale niestety sms bywa bardzo spóźniony, np. dziś - o 8.43 otrzymałam informację o atrakcyjnej cenie filetów z piersi kurczaka, udałam się po zakup, a tu niespodzianka - już dawno towar został wyprzedany. fatalnie, skoro sklep jest czynny od 7-ej, taka informacja powinna przyjść wcześniej, albo zaopatrzenie powinno być bardziej obfite. Inna sytuacja z soboty 2-3 tygodnie wcześniej: udka z kurczaka w super cenie (godz. 10), więc udałam się tam, a tu niespodzianka - sprzedawczyni powiedziała, że już przed 9-tą się skończyły. Powinni popracować nad informacją dla klientów, skoro mam ich kartę lojalnościową powinni zachować się wobec mnie, także lojalnie. byłobyy za co pochwalić ten sklep, ale tego nie zrobię, bo kilka razy zostałam nieuczciwie potraktowana, marketing-owo. A fe!