Opinia użytkownika: Emilia_23
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Bardzo często robię zakupy w sklepach Smyk, zarówno stacjonarnych, jak i internetowym. Odnośnie sklepów stacjonarnych nie mam żadnych zastrzeżeń. Sprzedawcy są uprzejmi i kompetentni. Natomiast strona internetowa nie jest już tak przyjazna, mimo że przeszła niedawno spory lifting. Największym problemem jest niedopracowany sposób filtrowania produktów. Nie jest to wina samego algorytmu ale opisu produktów. Przykładowo poszukując zabawki kreatywnej dla 6 letniego dziecka, pojawiają się zarówno zabawki przeznaczone dla tej grupy wiekowej ale też zabawki dla niemowlaków. Niestety po liftingu usunięta została najlepsza funkcjonalność, jaką sklep posiadał: podgląd dostępnych rozmiarów bez konieczności wchodzenia na dany produkt. Była to funkcjonalność, która pozwalała na zaoszczędzenie czasu ...a ten w przypadku rodziców małych dzieci jest na wagę złota.