Opinia użytkownika: Klient_koDa
Dotycząca firmy: Greenpoint
Treść opinii: Wygórowane ceny, a jakość tkanin i materiałów po prostu zła. Niecały rok temu kupiłam płaszczyk za prawie 250 zł. Był naprawiany w ubiegłym roku, bo na plecach pojawiły się przetarcia, a w okolicach kieszeni, zamka błyskawicznego - dziura... Płaszczyk reklamowałam i w efekcie został naprawiony. W tym roku założyłam go zaledwie parę razy i na plecach pojawiła się dziura, z której "wychodziło" wypełnienie.... Kolejna reklamacja... Właśnie odebrałam telefon ze sklepu, że moja reklamacja nie została uwzględniona... Nie mam zamiaru tracić czasu i odbierać ze sklepu dziurawej kurtki. Skoro taka niska jakość materiałów, to proponuję na odzieży umieszczać ostrzeżenie dla użytkowników, przykładowo: "Używając płaszczyk, pod żadnym pozorem nie nosić plecaka. Nie używać kieszeni. Nosić jak najrzadziej. Najlepiej zostaw w szafie. Kupujesz na własną odpowiedzialność, gwarantujemy wysokie ceny, nic poza tym....", itp.