Opinia użytkownika: Klient_AXY2
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Kurier miał odebrać ode mnie przesyłkę. Nie przyjechał ogóle, a w systemie DPD pojawiła się informacja, ze przesyłka została odebrana przez kuriera. A przesyłka jak w domu leżała, tak leżała. Za dwa dni po nadaniu nowego numeru tej samej mojej przesyłce sytuacja powtórzyła się. Kuriera ponownie nie było a w systemie znowu pojawiła się informacja, ze kurier przesyłkę ode mnie odebrał. napisałem zgłoszenie do DPD, otrzymałem odpowiedź: "Przepraszamy za błędny status kuriera, kurier się pomylił i zamiast nadać status na skanerze niezrealizowany wybrał opcje realizacji paczki. Przez co wprowadził w błąd Nadawcę. Kurier próbował to wyjaśnić. Podjeżdżał też pod Nadawcy, którego nie zastał. Z uzyskanych informacji wynika, iż przesyłka została wysłana inną firmą kurierską.” Jak się mógł pomylić, skoro wcale nie przyjechał? A kurier próbował to wyjaśnić po dwóch tygodniach, kiedy paczkę wysłałem już w inny sposób i po mojej skardze na usługi tegoż kuriera.