Opinia użytkownika: Klient_Ac9Q
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Po potrzymaniu wiadomości o terminie dostawy przesyłki skontaktowałam się z kurierem w celu ustalenia dokładnego terminu dostarczenie przesyłki. Poprosiłam kuriera o dostarczenie przesyłki około godziny 15, ponieważ we wcześniejszych godzinach będę nieobecna. Z uwagi na fakt, że delikatnie rzecz ujmując, nie spotkało się to ze zrozumiem kuriera i dodatkowo zależało mi na odbiorze przesyłki właśnie w tym dniu, postanowiłam, że wrócę do domu i zaczekam na kuriera przez cały dzień. Jakież było moje zdziwienie kiedy czekając w mieszkaniu otrzymałam sms o godzinie 13:47 o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Skontaktowałam się z Państwa oddziałem ale poza jedyną możliwością jaką Państwo mi dają, tj. złożenia reklamacji nie uzyskałam żadnej pomocy. W związku z tym podjęłam próbę skontaktowania się z kurierem i otrzymałam, w sposób opryskliwy i wulgarny, odpowiedź. Informacja o złożeniu skargi na kuriera nie zrobiły na Państwa pracowniku również żadnego wrażenia- szyderczo wyśmiał te informację. Próbowałam kontaktować się z Państwem ponownie poprzez infolinię, ale za każdym razem odsyłaliście mnie Państwo do formularza reklamacyjnego, który w danym momencie nie powodował przyspieszenia sprawy, ponieważ paczki nadal nie otrzymałam. Z uwagi na fakt, że nie jestem też w stanie po raz kolejny oczekiwać w domu na kuriera, co z reszta jak pokazało doświadczenie, nie jest gwarantem otrzymania przesyłki, skontaktowałam się z Państwem w celu przekierowania przesyłki do Państwa oddziału na ul. Bierutowską. Na infolinii otrzymałam informację, że mogę ją odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00-18:00. Oczywiście w dniu, w którym dzwoniłam przesyłka była wożona przez kuriera, wiec odebrać jej nie mogłam. Chciałam ją wobec powyższego przekierować do punktu pick-up na ulicy Legnickiej we Wrocławiu, ale Państwa strona nie działała we właściwy sposób, tj. nie wysyłała kodu na wskazany nr telefonu. Ponownie skontaktowałam się z Państwa infolinią i podczas rozmowy z konsultantem otrzymałam zapewnienie, że paczkę mogę odebrać w dniu 09.11.2019r. (sobota) w godzinach 09:00- 14:00. Jakież było moje zdziwieie kiedy ta informacja była w zupełnej sprzeczności z informacją przekazaną przez innego Państwa konsultanta o niemożności odebrania przesyłki w soboty. Poprosiłam kilkukrotnie konsultanta o potwierdzenie swoich słów i tym samym o przekierowanie paczki na ulicę Bierutowską. Nauczona doświadczeniem w dniu odbioru przesyłki tj. 09.11.2019r. skontaktowałam się z Państwa infolinią celem upewnienia się, że przesyłka jest do odbioru. Tam z kolei otrzymałam informację, że nie ma możliwością odbioru przesyłki w soboty i dopiero takie zapytanie można wysłać. Pani konsultantka oczywiście nie odpowiada za swojego kolegę, który jeszcze wczoraj zapewniał mnie o możliwości odbioru przesyłki i jedyne co może zrobić to przesłać zapytanie do oddziału czy możliwy jest odbiór przesyłki. Muszę przyznać, że nie wierzyłam, że to się dzieje naprawdę, że taki poziom obsługi klienta jeszcze w dzisiejszych czasach istnieje. Istnieje w DPD Polska. Przesyłkę ostatecznie przekierowałam na zupełnie inny adres mając nadzieje na jej dostarczenie… Po całej, musze przyznać, mocno irytującej sytuacji, rysuje mi się obraz działania Państwa firmy, tj. -kurier, który nie dostarcza przesyłek (przesyłka ważyła około 12 kg, wiec można domyślić się z zaistniałej sytuacji, że problemem było dla niego jej wniesienie, zwłaszcza, że myślał, że nie będę w domu) i tym samym nie wypełnia swoich obowiązków jako pracownik. Dodatkowo wulgarny i opryskliwy w stosunku do klienta. Mało tego, jakakolwiek próba uświadomienia kurierowi niewłaściwego zachowania i złożenia skargi zakończona została szyderczym śmiechem i wyłączeniem telefonu. Kurierzy, jako osoby, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt są Państwa wizytówką, a ten wystawił ją Państwu w sposób najgorszy z możliwych. Niestety to też świadczy o Państwa doborze pracowników i Państwa wyciąganiem konsekwencji skoro kurierzy wyśmiewają nawet złożenie skargi przez klienta. - osoby pracujące na infolinii- wydaje się, że nie mają jednakowych standardów i właściwie przekazywanie sprzecznych informacji być może jest u Państwa właśnie tym standardem. Jestem niezmiernie zniesmaczona i rozczarowana zaistniałą sytuacją. Uważam, że takie zachowania są kategorycznie niedopuszczalne, karygodne i działają na szkodę Państwa firmy. To co Państwo zrobią z tą informacją oczywiście jest Państwa decyzją. Mnie jako klientowi pozostaje jedynie omijać Państwa firmę i Państwa usługi i takie też informację przekazywać każdemu kto będzie chciał korzystać z Państwa usług.