Opinia użytkownika: Klient_edw2
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Parę dni temu składaliśmy ze znajomymi zamówienie internetowe, pieniądze przesłane, czas oczekiwanua 45min. Po godzinie oczekiwania dzwonimy do pizzerii dowiedzieć się gdzie nasze pizze już są, okazało się, że wyskoczył błąd akurat na naszym zamówieniu i nie robiła się nasza pizza, co najlepsze obsługa twierdziła że pieniędzy też nie otrzymała-skierowano nas abyśmy dzwonili do szefa i jeszcze do jednak osoby. Stanęło na fakcie, że pizzę zrobią nam na zamówienie telefoniczne i przy odbiorze będziemy mmusieli za nia zapłacić, a przelew zostanie mąż zwrócony po weekendzie na konto. Nerwy straszne, ponieważ jeśli wyskoczył im błąd to czemu nie zadzwonili, przecież numer był podany. Ale głodni to przystaliśmy na warunki zaproponowane. Po pół godziny zjawia się dostawcą z pizza, pieniądze dajemy mu w gotówce A on oznajmia nam, że już wszystko opłacone, przelew doszedł.... Super. Seler, że ktoś zadzwonił, przeprosił, albo chociaż powiadomił że wszystko jest ok, że przelew doszedł jednak. Z całego tego towarzystwa dostawa chyba tylko najbardziej ogarnięty.