Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_M85A

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Nie ma żadnej informacji o tym, że jest jedna kolejka do wszystkich stoisk. Chcąc zrobić zakupy na jednym ze stoisk usłyszałam od Pani obsługującej, że źle się ustawiłam i powinnam ustawić się do jednej kolejki - o tym nie wiedząc. Świadkiem całego zdarzenia był inny klient, który chciał mnie przepuścić w kolejce jednak pani była nieustępliwa, komentując, że właśnie w ten sposób robi się niepotrzebny bałagan. W związku z tym musiałam zrezygnować z zakupów. Sam ton wypowiedzi danej pani był po prostu niemiły. Można w sposób uprzejmy poinformować klienta, żeby ustawił się poprawnie do kolejki, a nie komentując później całe zajście innemu klientowi. Robiąc zakupy w innych dniach na tym samym stoisku nie ma znaczenia miejsce ustawienia, a i tak zostanie się obsłużonym. Zakupy ułatwiłaby informacja gdzie należy się ustawić w kolejkę zapobiegając później tak nieprzyjemnym sytuacjom.