Opinia użytkownika: Klient_mK5m
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W środę miała zostać doręczona przesyłka. Niestety kurier nie zjawił się podając w zgłoszeniu "błędny adres" co oczywiście jest nieprawdą. Następnego dnia przed godziną 7:00 rano przekierowałem paczkę w obawie przed kolejnym brakiem kompetencji Państwa pracownika do placówki pickup mieszczącej się przy ulicy Twardowskiego 61 w Krakowie. Telefonowałem kilkukrotnie i zapewniano mnie że paczka dotrze w czwartek a najpóźniej w piątek. Niestety informacja pozostawała niezmieniona w systemie i paczka nie zostawała przesłana w dalszym ciągu. Ok. godziny 9:50 zadzwoniłem ponownie i poinformowano mnie że paczka w dalszym ciągu nie została przekierowana i mogę spodziewać się jej doręczenia dopiero we wtorek przyszłego tygodnia. Bardzo proszę o odsłuchanie wszystkich rozmów poświadczających mijanie się z prawdą Państwa pracowników oraz celowe wprowadzanie w błąd. Ponadto pragnę zauważyć, że Państwa system internetowy działa niepoprawnie. Sprawę zamierzam zgłosić do UOKiK i audytora grupowego. To niedorzeczne abym nie wiedział co się dzieje z przesyłką a na infolini podają mi sprzeczne informacje mijające się z prawdą.