Opinia użytkownika: Klient_f3j3
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wybrałam się do salonu tmobile w mieście Jaworzno po fachową poradę. Pierwsza kwestia była różnica kwoty do zapłaty wynikająca z otrzymanej faktury oraz kwoty która widnieje w aplikacji mój tmobile. Kwota na fakturze była o ponad 100 zł wyższa niż w aplikacji. Zapytałam więc Panią z salonu która kwotę mam wpłacić. Pani poinformowała mnie że interesować ma mnie tylko ta kwota która widnieje w aplikacji. Nie na fakturze. Więc przelałam właśnie tą kwotę która widziała w aplikacji. Drugim tematem była sprawa cesji. Umowa jest na męża ale z przyczyn prywatnych potrzrbuje aby była na mnie. Pani z salonu od razu powiedziała że nie jest to możliwe, że mogę to zrobić dopiero rok przed końcem umowy i kosztuje to 100 zł. Poprosiłam Panią aby zerknela w komputerze czy na pewno tak jest. Uzyskałam odp ze nie musi się logować na moje konto bo jest pewna tego co mówi. Wyszłam zniesmaczona pn widocznie niedziela w pracy nie byla dla Pani niedziela pracującą. Jakież było moje zdziwienie kilka dni później kiedy operator zablokował moje konto. Zadzwonilam na infolinię i okazało się, że miałam zapłacić kwotę z faktury A nie z aplikacji. Co więcej dopytalam od razu o cesje i dowiedziałam się, że jeśli jestem we wspólnocie majątkowej z mężem mogę to zrobić w każdej chwili i kosztuje to symboliczna złotówkę. Szkoda że pracownicy salonu nie są tak doinformowani jak Ci z infolinii