Opinia użytkownika: Klient_erqA
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Po raz enty problem z GLS. Dostarczono mi przesyłkę której nie zamawiałam. Zaciągnięto dane, był mój adres mailowy, nr męża a adres dostarczenie na firmę w której pracuje mąż z imieniem i nazwiskiem właściciela. Firma zapłaciła za to ale niestety my musieliśmy oddać pieniądze. Adres zwrotny filia GLS w Warszawie. Próba wyjaśnienia nie powiodła się, byłam telefonicznie przekierowana po całej Polsce. Na infolinii powiedziano mi ze przesyłka z takim nr powinna trafić do Wieliczki, a w Olsztynie powiedziano że adres się zgadza z zamówieniem. Nie potrafią wyjaśnić sytuacji. W kolejnej odpowiedzi mailowej tylko czytam...proszę czekać... i już ponad miesiąc czekam. Nic się nie dzieje. straciłam pieniądze a w pseudo firmie się śmieją że robią z ludzi frajerów. Każdemu kto ma coś do wysłania odradzam. Lepiej dać parę zł więcej i wysłać firmą z którą nie ma problemu. Może skontaktujecie się z panem który w opinii napisał że go okradliście, może to co dostałam w 'prezencie' od GLS to jego. Nie wiem po co świadczycie usługi? Jak można ignorować ludzi i nabijać ich w butelkę. Firma powinna opierać się na rzetelności a to jest cyrk. I nie piszcie mi po raz kolejny ze jest wam przykro itd nie interesuje mnie to.