Opinia użytkownika: Klient_JLd1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Dnia 02.11.2019 zatrzymaliśmy się na ww. stacji aby zjeść coś ciepłego. Po wejściu do budynku za ladą zastałem obsługę podczas przekazywania zmiany a także dwie osoby "po cywilnemu"... które bardziej przyciągały uwagę obsługi niż klienci którzy chcieli być obsłużeni. Poprosiłem o hot-doga i kanapkę na ciepło. Podczas przyjmowania zamówienia nie poinformowano mnie iż w ofercie nie ma bułek typu grahamka pomimo, że o taką poprosiłem. Poza tym bułki do hot dogów nie znajdowały się przy ladzie tylko została przyniesiona pojedynczo z zaplecza. Dodatkowo hot dog którego zamówiłem jak i kanapka typu "Ciabatta z jakiem i bekonem" nie zostały odpowiednio podgrzane tylko "wrzucone na przysłowiowe 5 sekund". Jeśli składam zamówienie na produkty na ciepło to oczekuję, że takie będą a nie prawie zimne. Osoba, która nas obsługiwała była "świeżym" pracownikiem, rozumiem, że trzeba czasu aby opanować i poznać wszystkie procedury ale dziewczyna, która z nią pracowała była tam dłuższa stażem i powinna dopilnować nowego pracownika. Proszę o zwrócenie uwagi na ww. problemy ponieważ takie traktowanie klienta nie jest z pewnością zgodne ze Standardem Obsługi Klienta w firmie Orlen.