Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Agro-Metal
Treść opinii: Fatalna obsługa i podejście do klienta. Miałem kilka pytań w związku z zakupem wewnątrzwspólnotowym. Sprzedawca nie potrafił udzielić informacji czy taki zakup jest u nich w ogóle możliwy. Na pytanie dlaczego do mnie nie oddzwania powiedział, że on na zagraniczny numer telefonu nie będzie oddzwaniał, gdyż to generuje koszta. Finalnie dokonałem standardowego zakupu poprzez sklep internetowy. W sklepie kupowałem 3 sztuki towaru. Przez pomyłkę jeden produkt został przeze mnie dodany do koszyka dwukrotnie. Po 10min od złożenia zamówienia poinformowałem mailowo sklep o zaistniałej sytuacji. Towar mimo wszystko został wysłany. Wypełniłem dokumenty dotyczące zwrotu towaru i odesłałem towar zgodnie z informacja na stronie. Sklep zażądał ode mnie wysłania oryginału paragonu, gdyż w innym wypadku zwrot nie zostanie zaakceptowany, ponieważ ich księgowa potrzebuje oryginału. Gdy zapytałem sprzedającego czy zatem dostanę nowy dokument zakupu odpowiedział, że chyba żartuję. Na pytanie dlaczego zatem wysłali również omyłkowo dodany przeze mnie towar mimo wysłanej informacji sprzedawca poinformował mnie, że oni nie mają kontaktu z biurem :) Po wysłaniu maila z informacją odnośnie przepisów regulujących wydawanie paragonów zwrot został dokonany.