Opinia użytkownika: Klient_QGek
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jest coraz gorzej. Kilka lat temu pracowały miłe ekspedientki, uśmiechnięte, skłonne do pomocy. Teraz brakuje personelu, a ten, który jest w sklepie, chodzi obrażony, nie zważa na klienta. Klienci w naszym sklepie są traktowani jako zło konieczne, szwędające się po sklepie i przeszkadzające personelowi. Osoby zatrudnione w markecie mają narzuconych tyle obowiązków, że nie nadążają obsłużyć klientów. Dotyczy to zwłaszcza działu mięsnego, gdzie zwykle jest jedna ekspedientka, która odpowiedzialna jest dodatkowo za obsługę wypieku pieczywa i biega między piekarnikiem, półkami z bułkami, magazynem chłodniczym - by donieść towar na sklep a międzyczasie obsługuje klientów. Kasa także zazwyczaj działa tylko jedna, bo pozostałe kasjerki zajęte są przyjmowaniem towaru na zapleczu i wykladaniem go na półki. Kolejki w tym sklepie to norma. Ale byłoby to do przełknięcia, gdyby personel był milszy i przyjaźnie nastawiony do kupujących.