Opinia użytkownika: Klient_xheR
Dotycząca firmy: MM Cars
Treść opinii: Kilkakrotnie zglaszalam problem z czujnikami ciśnienia opon (system alarmuje o zbyt niskim cisnieniu raz w jednej to znowu w innej oponie, potem gaśnie). Po raz kolejny nikt nie chce przyjąć zgłoszenia o usterce, początkowo Pan się że mnie śmiał ze opon nie umiem dopompowac albo że poprzestawialam ustawienia. Dziś w końcu za 7. razem umówiono mnie na serwis - najbliższy termin za 10 dni, w środku dnia. Odmówiono przyjęcia zgłoszenia że kontrolka zapala się i gaśnie. Nie trafił argument ze za 2 tyg byc może zgasnie. W koncu pan orzekl ze czujniki w aucie sa dla wygody i nie jest to wazny element, a wlasciwie to nie wie z czego robie taki problem. Auto kupiłam u nich kilka miesięcy temu, nowe. Problem jest od początku i za każdym razem serwis mnie zbywa w nonszalancki sposób. Do serwisu zawsze jest kolejka. To naprawdę smutne że tak traktuje się klientów. Probowalam w serwisie uzyskac informacje gdzie moge zglosic reklamacje powiedział że tylko on przyjmuje zgłoszenia, a skoro zapisał mnie na serwis to przecież uzyskałam pomoc.