Opinia użytkownika: Klient_O4hm
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Miesiąc temu pomimo zrobionych dwóch doładowań telefonu (łącznie na 60 zł), okazało się, że ciągle nie mam środków na koncie, nie mogę korzystać ani z połączeń telefonicznych ani Internetu. Parokrotnie kontaktowałam się z obsługą klienta. Za każdym razem od nowa musiałam opisywać całą sytuację, konsultantom, którzy zapisywali zgłoszenie, nadawali mu numer i prosili abym czekała na sprawdzenie. Po jakimś czasie otrzymywałam informacje sms-owo, że informacja o moim zgłoszeniu znajduje się na Play 24 a tam otrzymywałam informację, że moje zgłoszenie jest niezasadne. Dzwoniłam ponownie na infolinię z prośbą o wytłumaczenie mi co zaszło, gdzie podziały się moje doładowania. Konsultant pomimo informacji o numerze zgłoszenia ponownie prosił o opis zdarzenia, nadawał mu numer i kazał czekać na sprawdzenie. Ostatecznie połączono mnie z działem technicznym (zdaje się) i tam pracownik wyjaśnił mi, że nie zmieściłam się w czasie oferty Play Solo więc telefon zaczął działać w taryfie, w której 4 minuty łączenia się z Internetem kosztowało 60 PLN. Podsumowując nie chodzi mi tu horrendalną cenę kilku minut Internetu lecz o fakt, że nikt nie potrafił sprawdzić mojej reklamacji i wytłumaczyć mi co zaszło. Za każdym razem łączyłam się z innym konsultantem, który rejestrował nowe zgłoszenie.