Opinia użytkownika: Klient_PPpP
Dotycząca firmy: Archicom
Treść opinii: Pracownicy Archikomu są opieszali i w ogóle nie zależy im na kliencie. Nasz doradca klienta od pierwszego naszego spotkania nie przejawiał zbytniego zaangażowania ani pomocy. O większość informacji trzeba było się upominać, zaś jego odpowiedzi były lakoniczne. Od pracowników "wieje chłodem"... Zwykły konsument nie znając się na szczegółach związanych z zakupem mieszkania liczy na wsparcie doradcy, który powinien być kompetentny i pomoże mu w tej długiej biurokratycznej drodze do wymarzonego mieszkania. Pracownicy biura Archikom we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej, po wejściu klienta w ogóle nie zwracają na niego uwagi, po chwili gdy nagle zorientują się, że w środku ktoś jest, łaskawie podejmują próbę obsługi, jak się okazuje nie przekazując im podstawowych informacji przez co klient zdezorientowany krąży między instytucjami... Człowiek inwestuje ciężkie pieniądze w zakup mieszkania a pracownicy Archikomu traktują go jak klienta bazaru.