Opinia użytkownika: Klient_r3EM
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Dnia 27-10-2019 r. pani w punkcie obsługi klienta (jak się później okazało Pani Monika - informacja od wezwanego kierownika, który parokrotnie prosił, aby powiesiła plakietkę tak jak inni pracownicy. Zrobiła to ale kodem kreskowym do klienta), wstydzi się lub pokazuje wszystkim gdzie ma logo firmy - trzymając plakietkę z tymże logo w tylnej kieszeni spodni czyli na tyłku. Zwróciłam na to uwagę i otrzymałam odpowiedź, że jest RODO i plakietka nie musi być dostępna dla klienta. No i jak się potem okazało, nic dziwnego, ponieważ arogancja, agresja tej osoby wykazała, że jest tak ograniczona iż nie dociera do niej fakt iż firma, której się wstydzi jak i każdy obsługiwany klient dostarcza jej środków do życia i należy się im choć trochę szacunku. Pogoniła mnie przez cały sklep abym udowodniła, że zakupione masło Kerrygold jest w cenie 6,99 a nie jak mnie skasowano 8,49, ponieważ zadzwoniła do pracownika by ustalił cenę. Odpowiedział, że 8,49., na co powiedziałam, że to nieprawda, przemierzyłam cały sklep (jako 63 letnia osoba), przyniosłam karteczki ze zmianą ceny na niższą, lecz tego było mało, poszłam podobno nie tam gdzie trzeba. Sugestią tej Pani było to, że w innym miejscu sklepu, to samo masło ma inną cenę - kuriozalne. Nie jestem jedyna lecz wielu użytkowników zgłasza swoje niezadowolenie w biurze obsługi klienta (pewnie mieli do czynienia z tą osobą) a dyrekcja placówki nadal do obsługi klienta wybiera osoby bez kwalifikacji, wykazujące zupełny brak empatii. Bardzo niezadowolona Izabela - mimo RODO nie wstydząca się swojego imienia.