Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_gDYC

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Postanowiłam wyrazić opinię na temat obsługi działu z glazurą, byliśmy z mężem w tym sklepie na razie dwa razy. Podczas pierwszej wizyty obsługiwał nas chłopak ( niestety nie zwróciłam uwagi na jego imię) dla którego wszystko było problemem, nawet udzielanie odpowiedzi na nasze proste pytania. No i ta łaska, że w ogóle udziela nam informacji ( po tej wizycie odechciało mi się zakupów w tym sklepie). Natomiast przy kolejnej naszej wizycie w tym sklepie obsługiwał nas inny Pan całkowite przeciwieństwo tamtego człowieka. Przemiły, sympatyczny i co najważniejsze bardzo chętny do pomocy i nic dla niego nie było problemem, super człowiek, rozumie doskonale klienta i jego bolączki i dylematy związane z remontem. Piszę tą opinię po to aby kierownictwo Pana doceniło, że ma takiego pracownika. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)