Opinia użytkownika: Klient_moFG
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Obsługa bardzo miła, ale każdy byłby miły, kiedy chodzi o wciśnięcie klientowi produktu, z którego dostanie pieniążki. Przyjechałam kupić laptopa, liczyłam na rzetelne polecenie produktu oraz dobrą współpracę, która zakończyłaby się kupnem. Tak też się stało, jednak współpraca była dobra tylko na pierwszy rzut oka. Pracownik sklepu zapewnił, że nie dostanę laptopa z ekspozycji, kilkukrotnie o to zapytany dalej potwierdzał, że to będzie laptop z magazynu. Niestety, po odbiorze laptopa okazało się inaczej. Błędem moim było to, że nie sprawdziłam tego w sklepie. Bardzo dobrze zapamiętałam, jak wyglądał laptop z ekspozycji, stąd wiem, że na przykład naklejka na laptopie była w prawym dolnym rogu zagięta, taka też jest na moim - gdzie na nowym takie coś nie powinno mieć miejsca. Pomijając fakt, że pracownikowi nie chciało się nawet zadbać o to, żeby ten laptop nie wyglądał jak ten z ekspozycji, który jest dotykany przez każdego i nie wyczyścił myszki, która ewidentnie jest bardzo zabrudzona. Nachalne wciskanie kiczowatych produktów też jest jego specjalnością. Szanowny Pan postąpił bardzo nieładnie łącznie z tym, że nawet nie wstał, by wydać mi laptopa i pokazać, a poprosił o to koleżankę. Takie zachowanie uważam za brak szacunku i zapewniam, iż w tym sklepie zakupów już nie zrobię. Miło było na początku, kiedy chciano klientowi wcisnąć towar - nic poza tym. Totalnie nie polecam i czuję się przez tego pracownika bardzo oszukana. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)