Opinia użytkownika: Emilia_23
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Notorycznie uszkodzone paczki. W lutym zdarzyło mi się odebraćj paczkę ze skradzioną jedną rzeczą. W momencie, kiedy wzięłam paczkę, kurier odznaczył w swoim urządzeniu status odebrania. Zorientowałam się, że paczka jest otwarta i brakuje jednej rzeczy. Niestety, moja wina, nie spisałam odpowiedniego protokołu ale kurier też nie powiadomił mnie o takiej konieczności. Powiedział tylko, że on nic już nie może nic zrobić, bo wprowadził status odebrania. Prosił, żebym skontaktowała się z biurem obsługi. Oczywiście nic nie udało się zrobić bo nie miałam protokołu. Od tego momentu przestałam zamawiać ze sklepów, które w opcjach dostawy mają wyłącznie kuriera dpd. Niestety, jest wśród nich kilka moich ulubionych sklepów.