Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Od września zeszłego roku jestem Klientką Eurobanku - korzystam z kredytu hipotecznego. Niestety, w wyniku wielu błędów pracownika banku, zostałam narażona na dodatkowe koszty i stratę czasu. Infolinia Eurobanku notorycznie do mnie dzwoni, w celu zaproponowania dodatkowych usług mimo, iż za każdym razem powtarzam, że nie jestem zadowolona z ich obsługi i na pewno nie skorzystam z ich możliwości. Od lipca, na szczęście, zrozumieli, że posiadam u nich jeden produkt i z niczego więcej nie skorzystam. Kolejnym minusem jest również fakt, że posiadając hipotekę nie mam do niej dostępu z poziomu bankowości elektronicznej. Powiadomienia o ratach również nie docierają już do mnie drogą pocztową. Zdecydowanie nigdy nie polecę tego banku.